LINDA WESTIN

Beach soon

Publicerad 2015-04-06 05:49:01 i Vardag,


Hallå kära bloggis
Igår gjorde vi inte något speciellt. Fixade några ärenden, köpte bussbiljetter till mig och Nancy som snart åker till Hat Yai för att överraska mamma samt gick runt på någon klädmarknad. Jag har fortfarande inte köpt sådär jättemycket än men jag sparar lite till senare då jag tror tror utbudet är samma i Hat Yai. Jag vill ej fylla väskan än.

Om några timmar beger vi oss iväg till stranden. Det är sista dagen vi spenderar här i Phuket innan bussen för oss vidare imorgon förmiddag så ska verkligen njuta idag. Min brända hud svider fortfarande lite på några ställen men generellt så har den blivit bättre. 

Efter stranden tror jag det bär av till central igen för lite mer shopping. Sist jag var där, för några dagar sedan fick jag med mig ett par låga vita converse. Jag såg även en sjukt fin klänning inne på ZARA som kostade cirka 700kr, funderar fortfarande över den lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela