LINDA WESTIN

No internet

Publicerad 2015-04-09 08:39:21 i Vardag,

Hallå där! 
Jag har ej kunnat uppdatera de senaste dagarna då jag ej haft uppkoppling till wifi eller liknande men tänker försöka skriva lite om de senaste dagarna i detta inlägget. 

De sista dagarna i Phuket tog vi det väldigt lugnt. Vi åkte bland annat ner till stranden i några timmar där vi solade och badade. Senare på kvällen tog jag en födelsedagsfika med fina Sara då jag ej kunde vara kvar dagen efter, på hennes födelsedag. Men veckan i Phuket var helt underbar. Så kul att få åka tillbaka till hemstaden samt träffa gamla vänner. The best. 

Tidigt på tisdagsmorgonen tog jag och Nancy bussen ner till Hat Yai, där vi överraskade mamma och fick återförenas med la familia. Hon var helt i chock och trodde att hon drömde men nu har hon återhämtat sig, haha. Sedan dess har vi varit i vårat djungelhus. Igår åkte vi dock ut för att bada vid Hat Gaew, ett barndomställe jag åkt till många gånger. Dagarna framöver är halvt planerade men det är ej riktigt säkert vad vi hittar på. Hoppas der blir något bra de tre/fyra dagarna kvar. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela