LINDA WESTIN

Phuket, I'm in love

Publicerad 2015-04-02 10:04:29 i Vardag,


Fina älskade Phuket. 

Blekfisar i thaisolen. 

Det är så skönt att äntligen vara här, gud så jag saknat det. Vi kom fram igår och blev upphämtade av bästa familjen H. Alla resor gick bra förutom att det blev otäckt väder på sista flyget ner till Phuket, blixtrar osv men det gick bra som tur var. Alla väskor, kontroller och flygplatser gick också som der skulle och det känns skönt att jag och sissy klarade oss. Jag var riktigt nervös innan. Trodde att vi skulle bli osams, missa något flyg eller gå vilse men det visade sig att vi kan klara oss och det gör mig bara mer sugen på att få komma tillbaka hit oftare.

Första dagen har spenderats på Tesco Lotus, ett litet varuhus några minuter härifrån. Jag handlade endast behövande saker som flipflops och ny plånbok men om några dagar åker vi till Central, det stora köpcentrumet och då ska jag se om jag kan shoppa mer. Vi ska även bada, gå på stranden och hitta på annat kul under tiden vi är här i underbara Phuket. 

Om en liten stund ska jag och Nancy umgås med lite släkt. Vår kusin hämtar upp oss och då kommer vi åka till Phatong. Jag ska försöka ta såååå mycket bilder men eftersom jag är så blek just nu vill jag helst inte vara med på de, haha. Om några dagar så, då hoppas jag det ser bättre ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela