LINDA WESTIN

Väntan

Publicerad 2015-04-01 11:00:14 i Vardag,

Flygplatslurre. Love it. 

Hallå där
Allt har gått bra under resan än så länge, vi är äntligen i Bangkok. Jag har bara lite ångest över det faktum att hela denna dag kastats bort på att vänta. Vårat flyg lyfter om cirka tre timmar och vi har redan väntat fem. Vi försökte boka in oss på ett tidigare flyg då de åkt hela dagen men det var ej möjligt. Man skulle kunna göra något annat än att sova på en flygplats liksom men vi håller ut. 

Snart snart snart får vi åka iväg till Phuket och våra älskade vänner. Det ska bli underbart verkligen. Jag och syrran är heeeelt slut, vi orkar knappt hålla ögonen öppna. Själv har jag somnat någon timme på ett par hårda stolar, vill inte veta hur det kommer kännas i kroppen när jag stiger upp.    

Så fort vi kommit fram dit vi ska ikväll tänker jag ta en lång, fräsch dusch och sedan sova. Så imorgon kommer jag vara redo och pigg för allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela