LINDA WESTIN

Long time ago

Publicerad 2015-08-12 10:40:14 i Vardag,

Jag läste några gamla inlägg och insåg hur kul det är att kunna titta tillbaka på allt man gjort ändå. Jag har inte skrivit eller varit aktiv här under hela sommaren vilket jag kan tycka är lite synd då mååånga fina minnen skapas under den tiden men istället ska jag försöka se om jag lyckas hålla igång uppdateringen nu istället. Jag vet att jag kommer få det svårt, speciellt när skolan börjar igen. Framförallt med gymnasiet, men om jag verkligen försöker kanske jag kan lyckas på något vis. 

Angående det är jag inte speciellt nervös. Det är något alla måste gå igenom och jag känner ej något behov av att oroa mig över det. Jag har så mycket annat att tänka på, haha. Det blir som det blir helt enkelt. Men det var hur tråkigt som helst att lämna min förra klass. Jag minns fortfarande hur jag stod och stortjöt på avslutningsdagen, tårarna slutade inte rinna. Jag tar med mig alla fina år och dagar jag har fått spendera med världens finaste människor. Kan aldrig tacka de eller skolan tillräckligt för det de gjort och hur allt har påverkat mitt liv.

Med det sagt blickar vi mot framtiden och bättre uppdatering vad vet jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela