LINDA WESTIN

tisdagskväll

Publicerad 2015-03-17 22:55:00 i Vardag,

Även om jag knappt kan hålla ögonen öppna tänker jag slänga in ett litet inlägg ändå. Det var ändå ett bra tag sedan. 
 
Den senaste månaden har bestått av hockeymatcher, skola, vänner, umgänge och allt det vanliga. Framtiden ser lite annorlunda och mer intressant ut då jag faktiskt snart beger mig utomlands. Äntligen får jag åka tillbaka till älskade Thailand och jag är så oerhört glad över det. Jag kände världens lättnad när vi beställde biljetterna och ser verkligen framemot resan hem. Ska bli så skönt. 
 
Förutom Thailand ser jag framemot skolavslutningen och den kommande sommaren. Försöker kämpa och hålla ut de sista månaderna i skolan nu. Alla nationella prov, uppsatser och det jobbiga lönar sig förhoppnings i slutändan och när allt är över ska jag bara njuta så mycket och länge jag kan innan nya tag måste tas i gymnasiet. Mina planer är att umgås med underbara människor - gamla som nya, träna hårt, resa, äta gott, sola, bada, fota, ha det suveränt. Har faktiskt en till utomlandsresa planerad i sommar som jag också är helt galen över. Längtar ihjäl mig men berättar mer om den när allt närmar sig. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-03-18 10:12:06

Hoppas du får en strålande fin onsdag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela